پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۸۴۴
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: عرضه شکر و برنج تنظیم بازار در استان آغاز شده است و مشکل کمبود این کالا‌ها در استان حل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید حسین حسینی بیان کرد: برای رفع مشکل کمبود شکر در استان، شکر بسته بندی شده در بسته‌های تنظیم بازار در اختیار واحد‌های صنفی به مقدار مورد نیاز قرار می‌گیرد و هیچ مشکلی در زمینه توزیع شکر وجود ندارد.
 
وی افزود: حدود ۸۰۰ تن شکر به صورت فله در اختیار واحد‌های بسته‌بندی  قرار گرفته که آن‌ها با قیمت مصوب در اختیار واحد‌های صنفی قرار می‌دهند و محدودیتی در واحد‌های صنفی برای عرضه این کالا نیست.
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: برای تنظیم بازار برنج نیز ۵۰۰ تن برنج هندی در اختیار استان قرار گرفته که از طریق فروشگاه‌های منتخب بین هم‌استانی‌ها عرضه خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: در استان‌های دیگر برنج تایلندی در حال توزیع است که با پیگیری که انجام شده خوشبختانه موافقت شد که ما به جای برنج تایلندی، برنج هندی موجود در انبار‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی را عرضه کنیم.
 
حسینی بیان کرد: مباشران برنج بر اساس معرفی نامه شهرستان‌ها می‌توانند برای دریافت برنج اقدام کنند و از طریق فروشگاه‌های تعیین شده،  برنج در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر