شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۸۵۰
جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: جوانان عسلویه در اولویت اشتغال و جذب در صنایع مستقر و فعال در این شهرستان باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام «محمد محمدی» در نماز جمعه عسلویه گفت: آموزش و پرورش به شهدا و به دفاع مقدس بپردازد و شهید فهمیده را معرفی کند. همه به این می پردازند که شهید فهمیده نارنجک به کمر بست و تانک دشمن را منفجر کرد و به معنویت و اخلاص و دیانت این شهید شخصیت بزرگ این شهید بپردازند.

وی به بحث اشتغال جوانان شهرستان عسلویه اشاره کرد و افزود: روز اول عرض کردم جریان سازی و گفتمان سازی و مطالبه گری می کنم و روحیه مطالبه گری را تقویت می کنیمو

محمدی صنعت گران را افسران جبهه اقتصاد دانست و ادامه داد: اخیراً چند پتروشیمی برای جذب نیرو اقدام کردند که باید آمار بدهند چه تعداد جوانان شهرستان جذب شده اند.

وی بیان کرد: مردم عسلویه میزبان خوبی هستند. جوانان ما تجربه و سابقه از کجا بیاورند؛ متولد شدند، درس خواندند، رفتند دانشگاه و الان کار می‌خواهند. کجا سابقه دارند؟ من عرض کردم اینها را جذب کنید ۲ ماه حقوق ندهید و به آنها آموزش بدهید بعداً جذب کنید.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه در ابتدا باید حق مردم و جوانان شهرستان عسلویه ایفا شود و بعد هم شهرستان های همجوار و استان و نهایتاً از سراسر کشور گفت: این همه مراجعه برای اشتغال زیبنده نیست. اصرار می کنم مصاحبه گرفتید اطلاعات بدهید که چند نفر از شهرستان عسلویه جذب کردید و همین تریبون هم برای بیان آن است تاکید می‌کنم این کار انجام دهید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر