فرماندار: آغاز عملیات یک هفته ای خنثیسازی تسلیحات عملنکرده در بوشهر
فکرشهر: فرماندار بوشهر از اجرای عملیات خنثیسازی مهمات عملنکرده دشمن در اطراف نیرگاه اتمی بوشهر خبر داد.
به گزارش فکرشهر، محمد مظفری در گفتوگو با خبرنگار مهر از اجرای عملیات تخصصی خنثیسازی و انهدام تعدادی از مهمات عملنکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکای صهیونی، درتاریخ سوم خرداد در اطراف نیروگاه اتمی توسط پدافند ارتش خبر داد و اظهار کرد: انفجارها در این بازه زمانی کنترلشده بوده و جای نگرانی نیست.
فرماندار بوشهر ادامه داد: با عنایت به ضرورت پاکسازی و تأمین ایمنی اطراف نیروگاه اتمی، عملیات تخصصی خنثیسازی و انهدام تعدادی از مهمات عملنکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکایی صهیونی در دستور کار تیمهای خنثیسازی قرار گرفته است.