شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر

مردم فقیرتر شده اند، این همه نهاد و بنیاد ثروتمند نمی خواهند کاری برای نیازمندان کنند؟

مردم فقیرتر شده اند، این همه نهاد و بنیاد ثروتمند نمی خواهند کاری برای نیازمندان کنند؟
کد خبر: ۲۰۲۱۸۹۰
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۵

فکرشهر: عصرایران نوشت: دکتر امیر دبیری مهر، استاد دانشگاه در کانال تلگرامی اش نوشت: مشاهدات و تجربه‌ها نشان می‌دهد حجم درخواست‌های کمک و مساعدت به هموطنان برای مسایل درمان و اجاره خانه و ... بسیار بیشتر از گذشته شده است. آنهایی که استطاعت دارند در حد بضاعت کمک می‌کنند، اما واقعا این همه نهاد و بنیاد با ثروت‌های میلیارد دلاری مثل کمیته امداد و ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان و آستان قدس و ... کجای زندگی محرومین هستند؟

گزارش‌های سالانه رسمی جای خود و به نظر من ارزشی ندارد؛ در عمل این افراد مستضعف و نیازمند چگونه می‌توانند دردشان را از طریق این نهاد‌ها درمان کنند؟ من با ۳۱ سال حضور در فضای حکمرانی و رسانه نمی‌دانم چه برسد به این بنده‌های مظلوم خدا؟

آیا از این همه علی علی گفتن اندازه سر سوزنی به مرام و مکتب علی در دستگیری از نیازمندان نزدیک می‌شوید؟

 

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
مطالب بیشتر