جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
اختصاصی «فکرشهر»
کد خبر: ۱۰۶۷۷۰
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

فکرشهر ـ خانم کوچیک: کاش به جای این همه ستادِ سه در چهار در کشور! که بالای نود و نه درصد آن کارشان را به استناد آمارهایِ خود نوشته، درست انجام می‌دهند، یک ستاد هم به نام ستاد پیگیری بعد از قیچی درست می‌کردند تا تکلیف این افتتاحیه ها و آغاز عملیات ها برای مردم روشن شود. 

آخر هر جور حساب می‌کنیم می‌بینیم که چند جای کار می‌لنگد. با یک دو دوتا چهارتا هم به این مهم دست می‌یابیم که با این حجم از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی می‌بایست رتبه‌ی یک جهان را در رفاه و آسایش کسب کرده باشیم. اگر ستاد فخیمه پیگیری بعد از قیچی وجود خارجی داشته باشد، دقیقا معلوم می‌شود که رتبه چندم جهانی را کسب کرده ایم و تازه می‌توانیم با داریت آن ستاد مُعظم، قسمتی از پروژه ها را به دیگر کشورها بفرستیم تا آنها هم از این برکات بهرمند شوند.

تازه یکی از کارهای این ستاد می‌تواند جلوگیری از افتتاح باشد که با این کار، مدیریت مالی و انسانی می‌شود. مثلا بیمارستانی که سال گذشته افتتاح شده است را دیگر برای افتتاح جدید سرمایه گذاری نکنیم. 

همانطور که مستحضرید، هزینه های افتتاح در شرایطی که دلتا و اومیکرون روی نفسمان نشسته است، ممکن است باعث تلف شدن نیروی انسانی مان شود. 

پیشنهاد می‌شود این ستاد، 10 روز قبل از مناسبت های مختلف کشوری، یک فروند کلنگ، یک راس بیلِ فیلی و یک دستگاه قیچی تیز را به صورت امانی تحویل مدیران ارشد دهد و بعد از مراسم، وسایل تحویلی را برای سال های آتی جمع آوری کند. با این کار  ضمن جلوگیری از اسراف، از خروج ارز نیمایی و جهانگیری جلوگیری خواهد شد. اصلا توجیه ندارد فرماندار برای هر افتتاح از یک کلنگ جدید رونمایی کند یا قیچی جدیدی به دست بگیرد! 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر