پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: در بحث سیاست خارجی و برجام و اوکراین و... هم، خودتان استادید و اهل رسانه! یک وعده بنزین، چند دهک یارانه، عیدی و سنوات به موقع، چند پاپاسی اضافه حقوق به فرهنگیان محترم و محترمه کار را آسان می کند...
کد خبر: ۱۰۸۰۳۸
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

فکرشهر ـ خانم کوچیک: اصلا نیاز نیست وقت شریف مجلس شورای اسلامی برای طرحی هزینه شود که ما بانوان محترمه ایران زمین، سال‌هاست آن را کشف کردیم و مدت‌هاست از آن استفاده می‌کنیم. طرح شیرین صیانت از کاربران فضای مجازی فقط یک بند از طرح های بیشماری است که برای کنترل آقای خانه به کار برده می‌شود که الحمدلله خروجی آن تاکنون شیرین و قابل توجه بوده است. 

ما نسوان محترمه از بابت صیانت از خانواده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی قول می‌دهیم، صیانت از همسران را به نحو احسن به منصه ظهور برسانیم تا نتوانند یک سانتی متر پای خود را کج بگذراند و خدای نکرده حریم خصوصی کاربران آنلاین و آفلاین را خدشه دار کنند. به نمایندگی از تمام نسوان اعلام می‌دارم بنده حاضرم پرینت تمام مکالمات، چت های خصوصی، رفتارهای پرخطر، رفتارهای غیر قابل انکار و هر آنچه را به اصطلاح نگرانی مسوولان محترم کشور است، در آنِ واحد خدمتشان اعلام کنم. 

حالا می‌ماند حرکات سیاسی و اجتماعی که آن هم با درایت خودتان می‌شود به راحتی آن را کنترل کرد. مثلا اگر تخم مرغی قصد گران شدن را داشت یا آقای برنج می‌خواست تنش را به تن طلا بزند، چند عنابستانی را از حالت ضامن خارج کرده و بین مردم رها کنید تا به راحتی هر چه تمام تر، درد گرانی به محاق رود و مردم چند صباحی را که می‌بایست به برنج و تخم مرغ بپردازند به عنابستانی ها بپردازند. بعد از چند روز هم فضا آن قدر آرام است که می‌توان عنابستانی ها را روغن کاری کرد و در کارتن گذاشت تا گرانی بعدی شکل بگیرد. 

در بحث سیاست خارجی و برجام و اوکراین و... هم، خودتان استادید و اهل رسانه! یک وعده بنزین، چند دهک یارانه، عیدی و سنوات به موقع، چند پاپاسی اضافه حقوق به فرهنگیان محترم و محترمه کار را آسان می کند. 

پس بی زحمت وقت شریفتان را برای این طرح های از قبل استفاده شده هزینه نکنید. اصلا چه لازم است در پیک ششم کرونا جلسه اضطراری بگیرید و شوک عجیب به خودتان وارد کنید.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر