پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۱۴۶
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: تیم فوتبال چادرملو اردکان روز دوشنبه در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم پارس جنوبی جم شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید نصیری یزد به قضاوت مصطفی بینش و کمک داوران، سجاد ایرانپور و مرتضی رجال زاده و کمک داور چهارم حسین اسماعیلی و ناظر داوری  سیداحمد موسوی برگزار شد.

هر ۲ گل تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوشهر را در این دیدار امید پورقنبری به ترتیب در دقایق هفت و ۶۳ به ثمر رساند و تیم چادرملو اردکان به رغم تلاش زیاد همانند چندین دیدار خانگی خود مغلوب حریف شد و کار سختی برای ارتقا در جدول رده بندی لیگ دارد.    

اردکانی‌ها در دیدار قبلی با یک گل از سایپا شکست خورده و پارس جنوبی با یک گل بر تیم خوشه طلایی ساوه پیروز شده بود و چادرملو اردکان هم‌اکنون با کسب ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و پارس جنوبی جم با ۱۸ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد.

کمترین توقع جامعه ورزش به خصوص علاقه‌مندان به رشته فوتبال است که تیم چادرملو اردکان بتواند به لیگ برتر کشور صعود کند و قطعا برای رسیدن به هدف با عنایت به حضور تیم‌های قوی در لیگ کار بسی سخت است ولی با برنامه‌ریزی و رفع نقایص می‌توان به هدف رسید.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

انتظار جامعه ورزش به خصوص فوتبال استان یزد است که تنها نماینده این استان در لیگ دسته یک با عزم جدی با همکاری همه مسئولان و با غیرت و تعصب بازیکنان و برنامه محوری و هدفمند کادرفنی خود برای رسیدن به لیگ‌ برتر تلاش کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر