جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس شبکه بهداشت و درمان جم:
کد خبر: ۱۳۰۰۷۲
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان جم گفت: ۶ خانه بهداشت روستایی در سطح شهرستان جم با اعتبار ۸۸ میلیارد ریال در دست احداث است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد قاسمی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت در شهرستان جم اظهار داشت: هم‌اکنون ۶ پروژه عمرانی با مجموع اعتبار ۸۸ میلیارد ریال در حوزه سلامت در دست‌ساخت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم افزود: خانه‌های بهداشت روستای صیدی، حرمیک، حاجی‌آباد، علی‌آباد و جنوب جم از پروژه‌های در دست احداث حوزه سلامت در شهرستان جم است که در هفته دولت امسال و خانه بهداشت روستای چم چشمه نیز در روز پرستار کلنگ زنی شدند.

وی با اشاره به اینکه خانه بهداشت روستای حرمیک در مراحل پایانی احداث است گفت: این پروژه دارای ۶۵ درصد پیشرفت است که امیدواریم با تخصیص به‌موقع اعتبار، در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: سایر پروژه‌های عمرانی نیز فعال است و دو خانه بهداشت حاجی‌آباد و جنوب جم نسبت به سایر پروژه‌ها با سرعت بیشتری در دست احداث است و با پیشرفت حدود ۳۰ درصد همراه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم افزود: با ساخت و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، تمام روستاهای دارای پتانسیل در شهرستان، دارای خانه بهداشت شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر