پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۴۷۰
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: مراسم تکریم و معارفه رئیس آبفا بخش شبانکاره با حضور حسینی بخشدار شبانکاره و رمضانی مدیر آبفا شهرستان دشتستان برگزار شد. 

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری شبانکاره، بخشدار شبانکاره در این جلسه اظهار داشت: مقوله آب، یکی از موضوعات مهم و اساسی بخش است و به دلیل محدودیت، برنامه ریزی لازم برای تامین و توزیع آن خصوصاً در فصول گرم سال باید در دستور کار شرکت آبفا قرار گیرد.

حسینی افزود: خوشبختانه به دلیل پاییز و زمستان نسبتاً خوبی که امسال در کشور داشته ایم وضعیت آبی بهتری نسبت به سال های گذشته داریم با این وجود مدیریت این منابع آبی بدون همراهی مردم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف، امکان پذیر نیست و همراهی و همدلی مردم نیازمند فرهنگ سازی است.

وی بیان کرد: از همان روزهای ابتدایی ورود بنده به بخش شبانکاره، با تنش آبی در شهر و روستاهای بخش روبرو بودیم و طی این مدت به همت مدیریت آبفا، شوراها و دهیاران کارهای بسیار خوبی به ویژه در حوزه نوسازی خطوط و تامین آب شرب بخش صورت گرفت و کمک خواهد کرد مردم در زمینه آب شرب با مشکلات کمتری روبرو باشند.

به گزارش فکرشهر، در پایان این جلسه، از مهندس مجاهد رئیس اسبق آب و فاضلاب تقدیر و مهندس خاطری به عنوان سرپرست آب و فاضلاب بخش شبانکاره معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر