پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۹۳۸
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: گروه‌های مقاومت با حملات شدید برای ساعاتی درهای جهنم را به روی صهیونیست ها باز کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به مشکل پارازیت‌ها در برخی محله‌های شهر کنگان و گلایه مندی شهروندان گفت: صدا و سیما و مسئولان محلی و استانی مشکل گیرنده‌ها در این شهر را حل و اختلال پیش آمده را برطرف کنند.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نیروهای مسلح اشاره و بیان کرد: معظم له خطاب به نیروهای مسلح فرمودند به هیچ حدی از استحکام و پیشرفت‌های قانع نباشید و بدون توقف رو به جلو بروید.

خطیب جمعه با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش سپاه در چند دهه گذشته از جمله دفاع مقدس، غائله کردستان، جبهه مقاومت قدرت بازدارندگی و موشکی و خاموش کردن فتنه‌ها و نیز عرصه سازندگی اشاره و افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن از ابتکارات و خلاقیت‌ها و دوراندیشی و ژرف نگری امام امت بود.

محمودی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دانشجویان اشاره و توصیه‌های معظم له در حوزه تربتی، توجه به مبانی معرفتی، آزادی، عدالت، دشمن شناسی، توجه به مسائل کشور و مانند آن، عنوان کرد: رهبری تاکید نمودند در مورد شناخت نقشه و راهبرد دشمن باید بروز باشیم، آرمان خواهی موتور پیشران و امید موتور سوخت این موتور است.

وی به سیاست راهبردی برای رسیدن به استقلال اقتصادی و دلار زدایی اشاره و گفت: پیمان‌های دوجانبه یا چند جانبه، پیمان‌های منطقه‌ای و تهاتر یعنی تهاتر کالا به کالا از مهمترین راهکارهای تحقق این مهم است.

امام جمعه کنگان با تحلیلی بر حملات محور مقاومت به اسرائیل عنوان نمود: گروه‌های مقاومت با حملات شدید برای ساعاتی درهای جهنم را به روی صهیونیست‌ها باز و اکنون آنان در حلقه محاصره مقاومت اند.

محمودی به اتفاق مبارک اخیر و سفر وزیر خارجه سوریه به عربستان و از سرگیری خدمات کنسولی و بازگشایی سفارت خانه‌ها و پروازها اشاره و افزود: آمریکا و اسرائیل سعی داشتند با عادی سازی روابط با کشورهای عربی حلقه محاصره علیه سوریه را تنگ‌تر کنند اما اکنون اعراب به جای تل آویو به سمت دمشق روی آوردند و امید می‌رود با تقویت مناسبات کشورهای اسلامی آمریکایی‌ها با فضاحت منطقه را ترک کنند.

وی به سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی و به قول خودش برای بیان پیام دوستی ملت ایران اشاره و تاکید کرد: اسرائیل بداند پیام ملت ایران با موشک‌های مقاومت ارسال می‌شود نه با سفر رضا پهلوی.

وی با تبریک عید سعید فطر به برکات ماه مبارک رمضان و لزوم بهره از آخرین ساعات این ماه به مسئله وجوب زکات فطره و شرایط پرداخت آن از منظر فقهی و نیز فتاوای مراجع اشاره و گفت: زکات فطره یا فِطریه از واجبات مالی اسلام است که در روز عید فطر پرداخت می‌شود.

گرامیداشت یاد و خاطره و تجلیل از مقام شیخ بهایی از دیگر مناسبت‌های مطرح شده در خطبه دوم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر