سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۱۰۴
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: زائران استان بوشهر در قالب هفت کاروان به عربستان اعزام می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای اعزام کاروان‌های حجاج استان بوشهر به سفر حج صورت گرفته است و امسال شاهد افزایش تعداد حجاج خواهیم بود.

وی با اشاره به اعزام ۸۸۰ زائر و ۲۷ نفر از عوامل از فرودگاه بوشهر به سرزمین وحی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۵۰ نفر از این استان به سفر حج اعزام شده بودند که امسال دو برابر شده است.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر بیان کرد: نیمه دوم خرداد ماه ۹۱۰ نفر زائر و عوامل حج استان بوشهر در قالب هفت کاروان از طریق چهار پرواز از فرودگاه بین‌المللی بوشهر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی از آغاز برگزاری کلاس‌های آموزشی کاروان‌ها در استان بوشهر خبر داد و افزود: زمان بازگشت کاروان‌ها بر اساس برنامه زمانبندی با ۴ پرواز از عربستان وارد فرودگاه بوشهر می‌شوند.

رنجبر ادامه داد: در راستای آموزش زائران خانه خدا، کاروان‌ها در بوشهر، دشتستان، شهرستان‌های جنوبی دیر، کنگان، جم و عسلویه، دشتی و تنگستان، گناوه و دیلم، و یک کاروان ۱۶۰ نفری اهل سنت در استان بوشهر آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر با اشاره به انجام معاینات پزشکی از تزریق واکسن کرونا و مننژیت خبر داد و افزود: زائران باید ۲ نوبت واکسن کرونا و واکسن مننژیت حتماً تزریق کرده باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر