پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر برازجان در گفت و گو با «فکرشهر»:
فکرشهر: رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر برازجان در خصوص عملکرد مدیران غیر بومی و پروازی شرکت سیمان انتقاد کرد...
کد خبر: ۸۱۲۵۶
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳

فکرشهر: رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر برازجان در خصوص عملکرد مدیران غیر بومی و پروازی شرکت سیمان انتقاد کرد.

به گزارش فکرشهر، هادی دشتی در خصوص عملکرد مدیران شرکت سیمان بیان داشت:  مدتی هست ما به عنوان نمایندگان قانونی مردم شهر برازجان خواستار انتشار لیست تعهدات اجتماعی این شرکت در طی بیست سال فعالیت آن هستیم اما نمی دانیم چرا این مدیران تاکنون نسبت به انتشار این لیست خودداری می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم فقط شفافیت می خواهند ادامه داد: مردم می خواهند بدانند که این تعهدات اجتماعی که باید نفع آن به مردم می رسیده، به چه کسی هزینه های تعهدات اجتماعی تحویل داده شده و این هزینه ها کجا مصرف شده اند؟!

دشتی افزود: من از همه ی مسوولان می خواهم که به خواست مردم احترام گذاشته و مدیران این شرکت را وادار به پاسخگویی کنند.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: مطمئن باشید شورای شهر در این راستا عزمی راسخ برای نتیجه گرفتن دارد و از تمام ظرفیت های خود در سطح استانی و کشوری برای پیگیری این موضوع و احقاق حقوق مردم استفاده خواهد کرد.

به گزارش فکرشهر، کشاکش بین شورای اسلامی شهر برازجان و کارخانه ی سیمان بابت حق آلایندگی محیط زیستی، مسئولیت اجتماعی و... ادامه دار شده و مدیران این شرکت از پاسخگویی و شرکت در جلساتی که شورای شهر برای پاسخگویی پیرامون مسائل مطرح شده می گذارند، امتناع می ورزند. با این حال منابع موثق خبر دادند که بالاخره محیط زیست موفق شده شکایتی را نسبت به کارخانه سیمان دشتستان ثبت کند و این شکایت به همراه مستندات در دادگاه مورد بررسی است و مردم منطقه منتظر نظر قوه قضاییه هستند؛ موضوعی که رییس محیط زیست دشتستان نیز بعدا در گفت و گو با «فکرشهر» آن را تایید کرد.

 

نظرات بینندگان
میثم آبلد
|
-
|
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
سلام. این کارخانه ظاهرا خط قرمز بعضی از مسولان شده. چرااااااااا؟ 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر