دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا دراستان بوشهر و ایران ۱۲ آذر ۱۴۰۰؛
کد خبر: ۱۰۱۶۹۱
جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۷۷ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت،:  در 24 ساعت گذشته 22  بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد 3 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 4  نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: خوشبختانه از موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، هیچ کدام در وضعیت حاد این بیماری قرار ندارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 14  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 2  نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

کشمیری گفت: تا کنون 2027  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

به گزارش فکرشهر، وزارت بهداشت از شناسایی ۳هزار و ۶۰۳ مورد مبتلای جدید به کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که در این مدت ۷۸ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:‌ از دیروز تا امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۶۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۹ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۱۹۹ نفر رسید.

همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که با این حساب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۶۶ نفر رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر