جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۲۵۹
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: با ساز و کار تعریف شده منابع سرمایه‌گذاری پارک گردشگری لیان این بندر از بازار سرمایه تامین می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسین حیدری روز یکشنبه در جریان بازدید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری پارک لیان بوشهر افزود: پارک لیان بوشهر با مساحت ۲۵۰ هکتار با چشم انداز دریا یک ظرفیت بسیار خوب برای جذب گردشگر و ایجاد سرمایه‌گذاری برای احداث امکانات تفریحی و توریستی با رویکرد اشتغال زایی، تولید، رفاه و توانمندسازی محلی است.

وی بیان کرد: برای تحقق این مهم با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در پروژه‌های گردشگری ضروری است.

حیدری ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان بوشهر نیز آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت بازار سرمایه با مشارکت شهرداری در پارک لیان اعلام کرده است.

وی افزود: با  توجه به دستور استاندار بوشهر برای واگذاری این پارک به شهرداری با ایجاد امکانات و زیر ساخت‌های تفریحی و استفاده از ظرفیت بازار سرمایه، پارک لیان می‌تواند به یک منطقه  توریستی زیبا در جنوب کشور تبدیل شود.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر گفت: دریا، بافت تاریخی و شرایط مناسب آب و هوایی بوشهر در هفت ماه از سال می‌تواند جاذب مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

مهرداد ابراهیمی افزود: با بالارفتن توقع شهروندان از مدیریت شهری و ضرورت اجرای برنامه‌های جدید توسط مدیران شهری و استمرار ارائه خدمات به شهر و شهروندان اعتبارات موجود و عوارض جوابگو نیست و  نیازمند اعتبارات مالی جدیدی است که بازار سرمایه یکی از آنها است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوبی که در شهر بوشهر وجود دارد، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان بوشهر آماده سرمایه گذاری در پروژه های عمران شهری است و بسته پیشنهادی خود را نیز به شهرداری ارائه داده است.

فاز نخست پارک لیان شهر بوشهر شهریور سال گذشته به مساحت ۲.۵ هکتار و با ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر