جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: این استان قطب گردشگری کشور است به گونه ای که اقامت و ماندگاری گردشگران در آن نسبت به نوروز گذشته افزایش داشته است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر به نقل از دکتر مصطفی سالاری در بررسی روند اسکان گردشگران در دشتستان اعلام کرد:پیش بینی می کنیم تعداد گردشگران استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش یابد.\n\nوی یادآورشد: این استان به سبب داشتن ساحل طولانی با خلیج فارس، وجود بنادر متعدد صیادی و تجاری، آثار و ابنیه های تاریخی فراوان زمینه مناسبی را برای حضور گردشگران فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۰۴۹۰
جمعه ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: این استان قطب گردشگری کشور است به گونه ای که اقامت و ماندگاری گردشگران در آن نسبت به نوروز گذشته افزایش داشته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر به نقل از دکتر مصطفی سالاری در بررسی روند اسکان گردشگران در دشتستان اعلام کرد:پیش بینی می کنیم تعداد گردشگران استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش یابد.

\n\n

وی یادآورشد: این استان به سبب داشتن ساحل طولانی با خلیج فارس، وجود بنادر متعدد صیادی و تجاری، آثار و ابنیه های تاریخی فراوان زمینه مناسبی را برای حضور گردشگران فراهم کرده است.

\n\n

استاندار بوشهرگفت: هماهنگی و اقدامات لازم به منظور ایجاد شرایط رفاهی مناسب برای گردشگران و مهمانان نوروزی در استان بوشهر انجام شده که اکنون گردشگران از رضایت نسبی برخوردار هستند.

\n\n

رییس ستاد تسهیلات خدمات سفر استان بوشهر افزود: آماده سازی مساجد و مجتمع های خدمات رفاهی به منظور ارایه خدمات به مسافران، آماده کردن مدارس برای اسکان گردشگران و تامین امنیت و نظارت بر قیمت ها از مهم ترین برنامه های تدوین شده این ستاد است.

\n\n

سالاری، رونق گردشگری را یکی از محورهای مهم توسعه استان بوشهر دانست و گفت: برای تقویت زیرساخت های گردشگری از جمله احداث هتل ها، مهمان پذیرها و مجتمع های خدماتی، رفاهی و تفریحی برنامه هایی در دستور کار قرار دارد.

\n\n

وی یادآورشد: محور دالکی - برازجان به سبب اینکه محل ورود و خروج گردشگران و مسافران از استان های مختلف کشور است از پرترددترین محورهای استان بوشهر محسوب می شود.

\n\n

استاندار بوشهر، آب و هوای مناسب بهاری، آثار تاریخی منحصربه فرد، وجود نخل های زیبا، چشمه ها، رودخانه ها و مناظر طبیعی متعدد را مهم ترین جاذبه های گردشگری دشتستان برشمرد و گفت: حضور پرشمار گردشگران به دشتستان مسوولان این شهرستان را غافلگیر کرده ولی به سبب فراهم بودن زیرساخت های لازم، گردشگران مشکلی ندارند.

\n\n

وی اضافه کرد: شهرستان های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم، عسلویه، دیر و کنگان بیشترین حضور گردشگر در 10 روز گذشته را داشته است.

\n\n

سالاری تاکید کرد: زیرساخت های گردشگری در استان بوشهر با تخصیص اعتبارات لازم امسال توسعه می یابد تا برخی مشکلات موجود برطرف شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر