شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: همراهی و مشارکت رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث کاهش 45درصدی شمار تصادف های فوتی و جرحی در ایام نوروز دراین استان شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هم اینک حجم ترافیک در جاده ورودی استان بوشهر از سمت فارس بالاست.\n\nوی یادآورشد: محورهای دیلم - گناوه، گناوه - بوشهر ، ساحلی از گناوه به بوشهر و کنارتخته - دالکی به سمت بوشهر از محورهای پرتردد استان بوشهر درروزهای باقیمانده از تعطیلات نوروزی است.
کد خبر: ۱۰۵۴۱
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: همراهی و مشارکت رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث کاهش 45درصدی شمار تصادف های فوتی و جرحی در ایام نوروز دراین استان شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هم اینک حجم ترافیک در جاده ورودی استان بوشهر از سمت فارس بالاست.

\n\n

وی یادآورشد: محورهای دیلم - گناوه، گناوه - بوشهر ، ساحلی از گناوه به بوشهر و کنارتخته - دالکی به سمت بوشهر از محورهای پرتردد استان بوشهر درروزهای باقیمانده از تعطیلات نوروزی است.

\n\n

فرمانده پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: باتوجه به اینکه اغلب واژگونی خودروها ناشی از خستگی، خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئن است به رانندگان توصیه می شود پس از هر دو ساعت رانندگی مدت 15 تا 20 دقیقه استراحت کنند.

\n\n

سرهنگ پاپری ادامه داد: بدلیل لغزنده بودن جاده های استان بوشهر رانندگان با رعایت فاصله طولی، سرعت مطمئنه و استفاده از تجهیزات زمستانی برای خودروها مانع از بروز حوادث دلخراش شوند.

\n\n

وی گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی 25 اسفندماه پارسال تاکنون 507 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که رانندگان آنها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده اند در استان بوشهر توقیف شده اند.

\n\n

سرهنگ پاپری با بیان اینکه از این شمار 332 دستگاه خودرو است اظهارداشت: براساس قانون اگر راننده ای همزمان دو تخلف مخاطره آمیز را مرتکب شود پلیس می تواند وسیله نقلیه اش را به مدت 72 ساعت در پارکینگ توقیف کند.

\n\n

فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ از جمله تخلف های مخاطره آمیز هستند.

\n\n

وی افزود: طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه پارسال شروع و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر