دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش «فکرشهر»، در جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع رسیدگی به مشکلات روستای «رِوِنی» بخش ارم که پنج شنبه 7 بهمن ماه 1400 برگزار شد، «حسین بی باک» به عنوان معاون عمرانی فرمانداری دشتستان معرفی و از خدمات «عبدالحمید کریم آزاد» تقدیر شد...
کد خبر: ۱۰۵۶۵۲
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: با دستور سرپرست فرمانداری دشتستان و با حضور مدیر کل بنیاد مسکن مشکلات روستای «رِوِنی» بخش ارم پیگیری شد.

به گزارش «فکرشهر»، در جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع رسیدگی به مشکلات روستای «رِوِنی» بخش ارم که پنج شنبه 7 بهمن ماه 1400 برگزار شد، «حسین بی باک» به عنوان معاون عمرانی فرمانداری دشتستان معرفی و از خدمات «عبدالحمید کریم آزاد» تقدیر شد.

به نوشته روابط عمومی فرمانداری دشتستان، «صادق بوستانی»، سرپرست فرمانداری، پس از معارفه بی باک، او را به همراه مسوولین شهرستانی و مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر، به روستای «رونی» بخش ارم شهررستان فرستاد تا با حضور بین اهالی این روستا و احصای  دغدغه ها و مشکلات و بازدید میدانی، برنامه ریزی و زمان بندی ویژه برای رفع مشکلات موجود را در دستور کار قرار دهند.

بر اساس این گزارش، قطعی اینترنت و شبکه مخابراتی، شش کیلومتر جاده خاکی مواصلاتی، آب شرب نامنظم و عدم لوله کشی و بازسازی و نوسازی مسکن از جمله دغدغه های مردم عنوان شده بود که دستور پیگیری و رفع آن ها در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر