جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: آمار جرم و جنایت در کنگان در یکسال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن، کاهش چشمگیری داشته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، کرم دشتیان بعد از ظهر امروز در نشست فرماندهان نظامی و انتظامی کنگان با فرماندار این شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت پایدار در منطقه تلاش می‌کند و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.\n\nوی افزود: همکاری مردم در ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم و ارزشمند است و موجبات افزایش امنیت در شهرستان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۶۲
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: آمار جرم و جنایت در کنگان در یکسال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن، کاهش چشمگیری داشته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کرم دشتیان بعد از ظهر امروز در نشست فرماندهان نظامی و انتظامی کنگان با فرماندار این شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت پایدار در منطقه تلاش می‌کند و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

\n\n

وی افزود: همکاری مردم در ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم و ارزشمند است و موجبات افزایش امنیت در شهرستان می‌شود.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه تفاهم و همدلی در شهرستان کنگان در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در سال جدید وظیفه همه ماست و خادمان ملت هستیم.

\n\n

دشتیان تصریح کرد: امیدواریم در این سال با وفاق، همدلی و همراهی دولت و مردم به عنوان دو رکن تاثیر گذار در سایه پیروی از اوامر رهبری بسیاری از مسائل و مشکلات را مرتفع کنیم.

\n\n

وی گفت: امیدواریم با استماع رهنمودهای فرماندار شهرستان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های امسال گام‌های موثری برداریم و رضایت همه شهروندان را فراهم کنیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به وضعیت امنیت شهرستان ابراز داشت: آمار جرایم در شهرستان کنگان در بسیاری از حوزه‌ها از جمله سرقت، منکرات، کشفیات، جرائم و ... در مقایسه با شهرهای دیگر کاهش چشمگیری داشته که امیدواریم با تلاش بیشتر کارکنان خدوم نیروی انتظامی این آمار کمتر شود.

\n\n

دشتیان بیان کرد: در سالی که به نام " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده همه باید در راستای تحقق شعار سال همکاری و همراهی داشته باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر