شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۷۸۱
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش مهم جوانان در جهاد تبیین، گفت: حلقه‌های محله‌محور نیروهای جوان حزب اللهی به سبک گذشته شکل بگیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد رضایی یکشنبه‌شب در جمع اعضای هیئت رزمندگان شهرستان دشتستان و مجمع انقلابیون این شهرستان اظهار داشت: جنگ روانی و رسانه‌ای در کنار تحریم و فشارهای حداکثری دو محور جنگ ترکیبی دشمن در شرایط کنونی است.

وی اضافه کرد: در این جنگ دشمن با ابزار تحریم و با استفاده از جریان تحریف به فعالیت همه جانبه علیه ملت و انقلاب اسلامی مشغول است و باید با فهم دقیق از فرمان ولی فقیه در جهاد تبیین حضوری مؤثر و ایثارگرایانه داشته باشیم.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: دفاع منطقی، هوشمندانه و قاطعانه از انقلاب اسلامی و دست آورده‌ای بزرگ آن، برای خنثی کردن قسمتی از این جنگ شناختی دشمن لازم و ضروری است.

وی افزود: جوان امروز ما باید به خوبی با شرایط سیاه و خفت بار دوران پهلوی آشنا شود تا بهتر شرایط عزتمند و افتخار آمیز نظام اسلامی و حرکت به سمت تمدن سازی نوین آن را درک کند. جنگ امروز اگر چه ترکیبی است اما بیشترین هدف آن حمله به ذهن‌ها، ادراک‌ها و دستگاه‌های محاسباتی است تا بتواند با تأثیر در محاسبات فکری افراد جامعه، به اهداف پلید خود علیه ملت و نظام اسلامی برسد.

رضایی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب صرفاً تعریف یک چشم انداز چهل ساله به صورت تئوریک نیست بلکه مبنا و نقشه‌ای است که باید عملیاتی شود و در این نقشه جوانان مؤمن انقلابی نقش اصلی را در پیاده سازی آن ایفا می‌کنند.

اعتماد به توان جوانان حزب اللهی

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اعتماد به توان جوانان حزب اللهی و کارآمد حلال مشکلات خواهد بود و می‌طلبد جوانان حزب‌الهی با تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز مطالبه گر این بیانیه را بیش از پیش پیاده‌سازی کنند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: در این راستا لازم است حلقه‌های محله‌محور نیروهای جوان حزب اللهی به سبک گذشته شکل بگیرد و با حضور و فعالیت بیشتر در امور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سایر امور دیگر محور تحولات اطراف خود باشند و همچنین با مسئله یابی و ارائه راهکار در موضوع جهاد تبیین گام‌های عملی و مستحکم بیشتری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: با تمام وجود در مکتب امام روح الله و امام خامنه ای آموخته‌ایم که در دفاع از اصول انقلاب، لحظه‌ای مماشات با منفعت طلبان سیاسی جز خسران و عقب ماندگی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

رضایی افزود: با نگاه به آینده باید برنامه ریزی کرد تا جریان اصیل انقلابی کارآمدی خود را بیشتر از گذشته در حل مشکلات و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نشان بدهد.

وی گفت: جریان انقلابی اگر چه تاکنون نیز به خوبی عمل کرده است اما این در مقابل حمله همه جانبه دشمن در این جنگ ترکیبی، کافی نیست؛ هم باید دفاع کرد و هم باید حمله کرد تا انشاالله به اهداف عالیه تعریف شده در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین ایرانی اسلامی نزدیک‌تر شویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر