جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۳۸۸
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: پلیس در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۲۰ نفر از اراذل و اوباش شهر بوشهر را در مخفیگاه‌شان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده روز سه‌شنبه در حاشیه اجرای این طرح افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد ده‌ها قبضه سلاح سرد شامل چاقو، قمه، شمشیر و ۲ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: همچنین مقداری مشروب‌های الکلی و موادمخدر نیز از متهمان کشف و ضبط شده است.

عرب‌زاده با اعلام اینکه قمه‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و زورگیری از جرایم ارتکابی این افراد بوده است، گفت: برای دستگیری افرادی که رفتار مجرمانه داشته باشند با توجه به جنبه عمومی جرم پلیس بدون شاکی خصوصی با این افراد برخورد می‌کند.

وی گفت: این طرح در سایر مناطق و شهرهای اطراف نیز اجرا می‌شود که اکنون در حال تجمیع داده‌ها و هماهنگی‌های لازم برای انجام طرح در نقاط دیگر شهر هستیم.

عرب‌زاده اظهار کرد: پلیس با هرگونه شرارت برخورد قاطع می‌کند و اراذل و اوباش باید بدانند که راه فرار ندارند.

وی یادآور شد: افراد یاد شده باید بدانند که مرتب تحت رصد اطلاعاتی پلیس هستند و در صورت اعمال مجرمانه برخورد پلیس با آنان سخت، همه‌جانبه و پشیمان‌کننده خواهد بود.

عرب‌زاده افزود: این افراد یا باید دست از اعمال خلاف و مجرمانه بردارند و یا اینکه منتظر برخورد سخت و پشیمان‌ کننده پلیس باشند.

وی بیان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود هر گونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر