دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۸۹۱
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: همایش تجلیل از ۶۰ نفر از فرهیختگان حوزه پرورشی شامل معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران، مربیان تربیت بدنی و بهداشت مدارس آموزش پرورش شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، اسکندر احمدی صبح چهارشنبه در این مراسم با گرامیداشت هفته امور تربیتی اظهار داشت: تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی در هشتم اسفند ۵۹ توسط شهیدان رجایی و باهنر به منظور گسترش فرهنگ اسلامی، ترغیب دانش آموزان به رعایت ارزش‌ها و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهید امور تربیتی شهرستان گناوه «شهید یوسف دشتی» افزود: کار تعلیم و تربیت امر بسیار سنگین و سخت است و همه باید برای رسیدن به هدف اصلی آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت فرزندان و آیندگان کشوراست همکاری کنند.

وی گفت: شغل معلمی با همه مشاغل متفاوت است و معلمان بواسطه شغل شریف، مقدس و باارزشی خود، امانتدار و تربیت دهنده آیندگان جامعه هستند.

احمدی یادآور شد: کار فرهنگی و معلمی اینگونه نیست که در مقطعی انجام و پایان پذیرد بلکه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش آیندگان جامعه مداوم و همیشگی است.

وی گفت: معلمان باید در تربیت و تعلیم دانش آموزان بر اساس سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار عمل کنند و همانگونه که پیامبران در هدایت مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ما معلمان هم در این راه باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی ادامه داد: حساسیت کار مربیان تربیتی نسبت به سایر معلمان بیشتر است و باید با تلاش مضاعف با همکاری سایر معلمان و آموزگاران و خانواده‌ها در تربیت و پرورش آینده سازان تلاش کنید.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: اجرای برنامه‌های تربیتی و پرورشی باید بر اساس برنامه ریزی انجام شود و مربیان تربیتی و پرورشی با گذاشتن وقت، صبر، حوصله بیشتر و اعتقاد به کار خود و افزایش دانش برای کمک به دانش آموزان گام‌های مؤثر بردارند.

وی تصریح کرد: امروز به دلیل شرایط ویژه کرونایی امکان حضور همه مربیان تربیتی و پرورشی در جلسه مقدور نبود و در این جلسه به صورت نمادین از چند تن از این مربیان به نمایندگی از سایر مربیان تجلیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر