يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: ‏ دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی با هشتگ ‎ مذاکرات وین و تنبیه رژیم صهیونیستی نوشت که میدان و دیپلماسی ابزار‌های تولید قدرت جمهوری اسلامی ‎ ایران هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و ‎ امنیت ملی بصورت هوشمندانه بکارگرفته می‌شوند. تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند...
کد خبر: ۱۰۸۷۵۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱

فکرشهر:‏ دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی با هشتگ ‎ مذاکرات وین و تنبیه رژیم صهیونیستی نوشت که تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، علی شمخانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: میدان و دیپلماسی ابزارهای تولید قدرت جمهوری اسلامی ‎ ایران هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و ‎ امنیت ملی بصورت هوشمندانه بکارگرفته می‌شوند.

تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند.

گفتنی است چندی پیش جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا  به طور ناگهانی اعلام کرد که به دلیل برخی مسائل بیرونی، مذاکرات وین دچار وقفه می‌شود.

وی جزییاتی از این «مسائل بیرونی» را مطرح نکرد اما در محافل بین‌المللی درخواست‌های اخیر روسیه عامل این تاخیر عنوان می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر