دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم گفت: زلزله 4.1 جم خسارتی در بر نداشت.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عبدالله نادری با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان جم اظهار داشت: زلزله با قدرت 4.1 ریشتر ساعت 13 و 56 دقیقه امروز شهرستان جم را لرزاند.\n\nوی افزود: با بررسی‌های انجام گرفته خوشبختانه تاکنون خسارت و تلفاتی گزارش نشده است.\n\nفرماندار جم یادآور شد: تیم‌های امداد و نجات شهرستان جم در آمادگی کامل به سر می‌برند و در صورت وقوع مجدد زمین‌لرزه آماده امدادرسانی هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۷۴
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: فرماندار جم گفت: زلزله 4.1 جم خسارتی در بر نداشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عبدالله نادری با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان جم اظهار داشت: زلزله با قدرت 4.1 ریشتر ساعت 13 و 56 دقیقه امروز شهرستان جم را لرزاند.

\n\n

وی افزود: با بررسی‌های انجام گرفته خوشبختانه تاکنون خسارت و تلفاتی گزارش نشده است.

\n\n

فرماندار جم یادآور شد: تیم‌های امداد و نجات شهرستان جم در آمادگی کامل به سر می‌برند و در صورت وقوع مجدد زمین‌لرزه آماده امدادرسانی هستیم.

\n\n

نادری گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی، زمین‌لرزه امروز جم در عمق پنج کیلومتری زمین در موقعیت 28.15 عرض جغرافیایی و 52.44 طول جغرافیایی به وقوع پیوست.

\n\n

وی بیان کرد: مرکز این زمین‌لرزه در فاصله 39 کیلومتری جم، 41 کیلومتری دهرم فارس و 51 کیلومتری شهر بنک استان بوشهر گزارش شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر