جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر خبر داد:
کد خبر: ۱۰۹۸۴۰
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: سرپرست دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر از کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادف‌های درون شهری استان نسبت به پارسال خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، عزیزالله خورشیدی با بیان اینکه جلسه روزانه راهبری کاهش تصادفات و ایمنی سفرهای نوروزی تشکیل می‌شود اظهار کرد: باتوجه به حجم بالای مسافرین نوروزی به استان بوشهر، این استان رتبه دوم در بین استان‌های مختلف در ارائه خدمات به مسافران نوروزی معرفی شده است.

وی ضمن تشکر از تلاش تمامی دست‌اندرکاران حوزه تسهیلات سفر به اقدامات صورت گرفته از آغاز طرح‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل استقرار اکیپ‌های تخصصی در تمامی نقاط پرتردد استان و افزایش گشت‌های پلیس شامل ۲۵ خودرو محسوس و ۱۲ خودرو نامحسوس در بخش برون شهری و ۵۳ خودرو و موتور محسوس و ۱۲ خودرو نامحسوس در بخش درون شهری است.

سرپرست دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر از کاهش تصادفات درون شهری و فوتی‌ها خبر داد و بیان کرد: کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادف‌های درون شهری استان نسبت به پارسال با در نظر گرفتن افزایش حجم تردد، از موفقیت‌های طرح نوروزی است.

خورشیدی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پلیس راهور و راه استان اظهار امیدواری کرد: در روزهای باقیمانده از طرح سفرهای نوروز ضمن ایجاد بستر مناسب و ایمن همراه با روان بودن ترافیک در محورهای درون و برون شهری دیگر شاهد بروز حوادث ناگوار در بخش‌های مختلف به‌ویژه تصادفات رانندگی در استان نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر