جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: مرگ مادران باردار در دشتستان به صفر رسیده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصیب برهان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در یک سال اخیر بیشترین توجه را به حوزه سلامت و درمان داشته و خدمات ارزشمند و مهمی در حوزه سلامت و به ویژه در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی ارائه شده است.\n\nوی افزود: امسال از سوی سازمان بهداشت جهانی، شعار سال سلامت « ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» نامگذاری شده و این نشان دهنده اهمیت تغذیه در سلامتی است.
کد خبر: ۱۱۰۵۷
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: معاون شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: مرگ مادران باردار در دشتستان به صفر رسیده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصیب برهان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در یک سال اخیر بیشترین توجه را به حوزه سلامت و درمان داشته و خدمات ارزشمند و مهمی در حوزه سلامت و به ویژه در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی ارائه شده است.

\n\n

وی افزود: امسال از سوی سازمان بهداشت جهانی، شعار سال سلامت « ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» نامگذاری شده و این نشان دهنده اهمیت تغذیه در سلامتی است.

\n\n

معاون شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: سرکشی به مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی و تلاش برای ارتقای سطح کیفی خدمات در این مراکز و رضایتمندی جامعه هدف از اولویت‌های مهم شبکه بهداشت در دشتستان است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

برهان در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دشتستان تصریح کرد: با تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام گرفته، شبکه بهداشت دشتستان در یک سال گذشته از لحاظ امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی و همچنین امکانات رفاهی در مراکز و خانه‌های بهداشت به استاندارهای قابل قبولی رسید و امکانات خوبی از لحاظ رفاهی نیز در پانسیون‌های پزشکان مستقر کرده‌ایم و این روند تداوم خواهد داشت.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی به شاخص‌های مهم و تاثیرگذار بهداشتی در دشتستان اشاره کرد و یادآور شد: شاخص مهم که نماد توسعه یافتگی هر جامعه از لحاظ سلامت است، مرگ مادر باردار است که در دو سال اخیر در دشتستان به صفر رسیده و یک موفقیت ارزشمند است.

\n\n

برهان گفت: در بحث مرگ کودک زیر پنج سال نیز در چند سال اخیر شرایط ما روز به روز بهتر شده و از 16 در هزار در سال 92 به 15.5 در سال 93 رسیده است.

\n\n

وی اضافه کرد: سرکشی از مراکز بهداشتی و رفع نقاط ضعف این مراکز مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر