جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۱۳۱
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: حساب ۱۰۰ امام تا کنون ۹۵۰ واحد مسکونی با مشارکت خیرین مسکن‌ساز ساخته و تحویل محرومان داده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علیرضا مقدم بیان کرد: حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن استان با مشارکت خیرین از آغاز تاسیس انجمن خیرین مسکن‌ساز در ۸ سال پیش تا کنون موفق به ساخت ۹۵۰ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان شده است.
 
وی افزود: ۱۱۸ میلیون تومان کمک نقدی خیرین در سال ۱۴۰۰ برای خانه دار شدن افراد بی بضاعت و کم توان به صورت بلاعوض بوده است، که بنیاد مسکن هم معادل همین مبلغ را از منابع داخلی خود به این امر اختصاص داده است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد: ۳۶۰ میلیون تومان هم کمک غیرنقدی هم استانی‌ها در سال گذشته برای تامین مصالح ساختمانی در ساخت مسکن محرومان بوده است.
 
وی عنوان کرد: پارسال ۴۰۰ متر مربع زمین در روستا‌های استان به ارزش ۸۰ میلیون تومان و ۱۲ قطعه زمین در شهر‌ها به مساحت ۲ هزار  ۲۰۰ مترمربع به ارزش ۸۸۰ میلیون تومان داشتیم که با کمک انجمن خیرین مسکن ساز در قالب واحد‌های مسکونی ۲۴ واحدی ساخته و واگذار شد.
 
مقدم با بیان اینکه بنیاد مسکن استان در سال گذشته از محل کمک‌های حساب ۱۰۰ امام برای ۱۵۰۰ واحد تسهیلات بلاعوض پرداخت کرده است، افزود: این نهاد در روستا‌ها به ازای هر واحد ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر