دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۷۲۵
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: فراخوان مسابقه پادکست " از زمین پاک تا محیط‌ زیست سالم" با معرفی کتاب توسط این اداره کل به مناسبت روز زمین پاک منتشر شد.

به گزارش فکرشهر، سعید نوذری اظهار کرد: این اداره کل مسابقه یاد شده را با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر  در سه گروه سنی برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: این مسابقه شامل سه گروه سنی ۷ تا ۹ سال، ۱۰تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۵ سال است که مهلت ارسال آثار تا هفتم خردادماه تعیین شده است.

نوذری با اشاره به اینکه برگزیدگان این مسابقه در هفته محیط زیست معرفی می‌شوند، اظهار کرد: در مسابقه پادکست تعریف شده تنها یک راوی در مدت حداکثر پنج دقیقه (با استفاده از ابزار ساخت برنامه‌های رادیویی و پادکست از جمله آرم، موسیقی، آرم استیشن، کلام گوینده، افکت ابتدا خود را معرفی و سپس علاوه بر معرفی کتاب خلاصه محتواییِ آن را ارائه می‌کند. (در پادکست‌ها استفاده از نرم افزارهای ویرایش و تنظیم صدا مجاز است)

وی ادامه داد: در این مسابقه به سه نفر از هر گروه سنی لوح سپاس همراه با هدیه‌ای نفیس به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.  

نوذری یادآور شد: کیفیت مناسب صدا اعم از وضوح صدای گوینده، افکت‌ها و سایر آیتم صوتی، هماهنگی صدا از نظر شدت و ضعف و اندازه‌ای صدا ملاک نظر است، انتخاب کتاب مناسب از شاخص‌های مهم در ارزیابی توسط هیات داوران است.

وی تاکید کرد: هر شرکت کننده حداکثر قادر به ارسال حداکثر ۲ اثر به دبیرخانه است و فایل‌های صوتی نیز باید حداکثر تا تاریخ  هفت خردادماه به دبیرخانه ارسال شود.

نوذری افزود: شرکت کنندگان باید آثار خود را به دفتر آموزش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ارسال و در ارائه محتوای فایل‌ها باید از دخل و تصرف در محتوای کتاب‌ها اجتناب کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر