شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۸۷۹
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: دستگاه سنگ شکن برون اندامی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر آماده ارائه خدمت به مراجعین است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، دکتر حسن اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: این دستگاه که به علت خرابی و نبودن قطعه بیش از یکسال از چرخه فعالیت خارج شده بود مجددا راه اندازی و آماده خدمت به مراجعین است.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی مشکلات فراسازمانی و قوانین سخت گیرانه باعث شده بود که انجام فرایند تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه بطول بیانجامد که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته تعمیر دستگاه محقق شد.

دکتر اسماعیلی ضمن قدردانی از صبوری بیماران نیازمند به خدمات سنگ شکن اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سیستم ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان در سطح استان نباشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود: پذیرش بیماران سرپایی جهت انجام خدمات سنگ شکن برون اندامی در حال حاضر سه روز در هفته است که در آینده نزدیک با جذب نیروی انسانی مورد نیاز زمان خدمت رسانی به مراجعین افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر