دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر رتبه برتر در توسعه حوزه‌های علمیه در کشور را دارا است.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت غلامعلی صفایی بوشهری در بازدید از ساختمان جدید حوزه علیمه خواهران شهرستان دشتی اظهار داشت: با تعامل و تلاش‌های خوبی که در سطح شهرستان دشتی شاهد هستیم، زمینه توسعه مراکز حوزوی فراهم شده است.\n\nوی افزود: شهرستان دشتی در بخش فرهنگی و دینی همیشه زبان‌زد بوده است و بسیاری از بزرگان روحانیت استان از این شهرستان بودند که باید توجه ویژه‌ای به مراکز حوزوی دشتی صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر رتبه برتر در توسعه حوزه‌های علمیه در کشور را دارا است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت غلامعلی صفایی بوشهری در بازدید از ساختمان جدید حوزه علیمه خواهران شهرستان دشتی اظهار داشت: با تعامل و تلاش‌های خوبی که در سطح شهرستان دشتی شاهد هستیم، زمینه توسعه مراکز حوزوی فراهم شده است.

\n\n

وی افزود: شهرستان دشتی در بخش فرهنگی و دینی همیشه زبان‌زد بوده است و بسیاری از بزرگان روحانیت استان از این شهرستان بودند که باید توجه ویژه‌ای به مراکز حوزوی دشتی صورت بگیرد.

\n\n

صفایی بوشهری با بیان اینکه دشتی یکی از مناطق مهم حوزوی استان بوشهر است، گفت: در دو سال اخیر با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، تحول خوبی در مراکز حوزوی این شهرستان شاهد هستیم.

\n\n

وی روند ساخت حوزه علمیه خواهران شهر خورموج را مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود حوزه علمیه خواهران تا مهرماه به اتمام برسد.

\n\n

امام جمعه بوشهر همچنین از افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه برداران شهرستان دشتی تا سه سال آینده خبر داد و یادآور شد: استان بوشهر در پذیرش و حضور اساتید رشد ۱۰۰ درصدی داشته و این استان در نهضت احیا حوزه جهاد کرده است.

\n\n

صفایی ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر و در دو طبقه و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ساخته می شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی تصریح کرد: همچنین استان بوشهر در توسعه حوزه های علیمه رتبه برتر در کشور را دارا است.

\n\n

لازم به ذکر است که فرماندار دشتی، امام جمعه خورموج و مدیران حوزه علیمه خواهران و برداران استان بوشهر در این بازدید امام جمعه بوشهر را همراهی می‌کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر