دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نفرات برتر مسابقات ورزشی دانش آموزی شهرستان دشتستان در آیینی با حضور مسئولین محلی تجلیل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مدیر آموزش و پرورش دشتستان در این آیین در برازجان افزود: یکی از رسالتهای اصلی آموزش و پرورش شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان در تمامی عرصه ها به خصوص ورزش است .\n\nسیدحسن لواسانی فرد اضافه کرد: در این راستا آموزش و پرورش برنامه های مطلوبی را برای دانش آموزان برگزار و زمینه شرکت و حضور آنها را در مسابقات استانی و کشوری فراهم کرده است .\n\nوی بیان داشت: پیشرفت ورزش در استان متاثر از ورزش دانش آموزی و شکوفایی این ورزش است.
کد خبر: ۱۱۳۵۱
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: نفرات برتر مسابقات ورزشی دانش آموزی شهرستان دشتستان در آیینی با حضور مسئولین محلی تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مدیر آموزش و پرورش دشتستان در این آیین در برازجان افزود: یکی از رسالتهای اصلی آموزش و پرورش شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان در تمامی عرصه ها به خصوص ورزش است .

\n\n

سیدحسن لواسانی فرد اضافه کرد: در این راستا آموزش و پرورش برنامه های مطلوبی را برای دانش آموزان برگزار و زمینه شرکت و حضور آنها را در مسابقات استانی و کشوری فراهم کرده است .

\n\n

وی بیان داشت: پیشرفت ورزش در استان متاثر از ورزش دانش آموزی و شکوفایی این ورزش است.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان افزود: نیاز است امکانات و زیر ساخت های ورزش را در اختیار ورزش دانش آموزی قرار دهیم تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی ورزش باشیم .

\n\n

لواسانی فرد یادآور شد: پایه و اساس شناخت استعدادهای ورزشی کشور توسط معلم ورزش ودر مدرسه صورت می گیرد .

\n\n

در این آیین از دانش آموزان برتر مسابقات استانی و پیشکسوتان تربیت بدنی و جمعی از دبیران تربیت بدنی تجلیل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر