يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: صنایع مولد و خدمات استان بوشهر به‌خوبی معرفی نشده‌اند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در گردهمایی سالانه صاحبان صنایع استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش اقتصادی است ولی سهم صنایع استان در این زمینه کم است و باید برای بهبود این وضعیت تلاش شود.\n\nوی با بیان اینکه صنایع مولد و خدمات استان بوشهر به‌خوبی معرفی نشده‌اند، اضافه کرد: صنایع و تولیدکنندگان استان بوشهر باید به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنند و محصولات خود را به صورت رقابتی ارائه کنند.
کد خبر: ۱۱۳۷۰
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: صنایع مولد و خدمات استان بوشهر به‌خوبی معرفی نشده‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در گردهمایی سالانه صاحبان صنایع استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش اقتصادی است ولی سهم صنایع استان در این زمینه کم است و باید برای بهبود این وضعیت تلاش شود.

\n\n

وی با بیان اینکه صنایع مولد و خدمات استان بوشهر به‌خوبی معرفی نشده‌اند، اضافه کرد: صنایع و تولیدکنندگان استان بوشهر باید به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنند و محصولات خود را به صورت رقابتی ارائه کنند.

\n\n

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با استقبال از حضور صنایع استان بوشهر در پارس جنوبی، ادامه داد: حرکت‌های خوبی نیز در این راستا از سوی انجمن صنایع استان بوشهر در این راستا شکل گرفته است و ما نیز حمایت لازم را خواهیم داشت.

\n\n

وی به تولید روزانه ۴۵۰ میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: سرمایه‌گذاری بالایی در پارس جنوبی صورت گرفته است و شاهد توسعه این صنایع هستیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، یوسفی با بیان اینکه در گذشته تصدی‌گری بالای دولت در بخش اقتصادی عاملی برای عدم موفقیت در این بخش بوده است، بیان داشت: با تاکید مقام معظم رهبری اقداماتی در زمینه خصوصی سازی صورت گرفته است ولی هنوز هم دولت نقش بالایی در اقتصاد دارد و باید اقدامات بیشتری برای توسعه بخش خصوصی شکل گیرد.

\n\n

وی بر لزوم واقعی‌شدن نقش بانک‌ها در زمینه اقتصاد در ایران تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم که بانک‌داری در دولت یازدهم به مفهوم واقعی آن برسد و شاهد حمایت ویژه از تولیدکنندگان و صنایع داخلی باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر