پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۳۸۱
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر گفت: در راستای ترویج فرهنگ غدیر رابطان این بنیاد در فضای مجازی این استان بوشهر فعالیت خود را اغاز کردند.

به گزارش فکرشهر، سردار حسین کارگر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این رابطان در بخش آقایان و بانوان در تمام شهرها و روستاهای استان بوشهر بر بستر فضای مجازی پیام‌های بنیاد بین المللی غدیر را برای جامعه هدف تبیین می‌کنند.

وی بیان کرد: رابطان غدیر در روستاها، دستگاه‎های اجرایی و سازمان‎های فرهنگی نیز مشخص شدند تا بتوانند اتنتقال دهنده پیام غدیر به بخش‌های مختلف جامعه باشند.

کارگر ادامه داد: اکنون در ۲۴ شهر برپاکننده نماز جمعه در استان بوشهر، نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر با مدیریت امامان جمعه فعال است که در کنار این مدیران افرادی نیز به عنوان دبیر اجرایی انجام برنامه‎‌ها را عهده‌دار هستند.

وی یادآور شد: پس از ۲ سال شرایط کرونایی هماهنگی لازم در حال انجام است تا برنامه های دهه امامت و ولایت در استان بوشهر به بهترین نحو ممکن و به صورت مردمی برگزار شوند.

کارگر افزود: امسال در استان بوشهر ۴۰ برنامه شاخص اجرایی خواهد شد که از شاخص ترین آنها می‌توان به مسابقه خطبه غدیر (سخنان پیامبر در روز غدیر)، اجرا سرود غدیر در بخش‌های دختران و پسران، اطعام غدیر، جشن و شادی در مساجد، مصلی‌های نماز جمعه و سایر مکان‎های عمومی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: نصب پرچم‎های رنگارنگ و بویژه سبزرنگ از دیگر برنامه‎‏هایی است که به صورت مردمی در خیابان‎ها و درب منازل نصب خواهد شد.

کارگر بیان کرد: برای اجرای این برنامه‎ها نشست‎های مختلفی با مسئولان مساجد، کانون‌ها، هیات‎ها و بخش‌های مختلف فرهنگی برگزار شده است.

وی گفت: امیدواریم اصحاب رسانه نیز در این ایام بتوانند به صورت ویژه به موضوع غدیر و فرازهای مرتبط با آن بپردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر