جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۴۴
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: امام جمعه دیلم استان بوشهر گفت: خیران نیکوکار بومی این شهرستان همواره در حوزه سلامت پای‌کار هستند و از لحاظ زیرساختی و تجهیزاتی خدمات شایانی را در حق مردم شهر خود ارائه کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمود اسدی روز چهارشنبه در دیدار با سرپرست جدید شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان افزود: نوع نگاه خیران به حوزه سلامت، اعتقاد به کادر بهداشت و درمان و دغدغه مندی برای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان خود را می‌رساند که باید تکریم شوند.

وی بیان کرد: مردم شهرستان دیلم اعتقاد بالایی به کادر بهداشت و درمان شهر خود دارند و امیدواریم همچنان به بهترین نحو خدمات‌رسانی به مردم صورت پذیرد.

 اسدی افزود: نوع خدمات حوزه سلامت ارتباط مستقیم با جسم و روح مردم جامعه دارد که خداوند این وظیفه خطیر را به کادر بهداشت و درمان محول کرده است.

امام جمعه دیلم گفت:  باتوجه به اینکه نیروهای توانمندی در مجموعه بهداشت و درمان دیلم فعال هستند که در مقابله با کرونا، پیشگیری و  درمان، تلاش شبانه‌روزی داشته اند ،رسیدگی به مشکلات این مجاهدان و تحقق مطالبات آنها، سرلوحه کارها باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان  دیلم گفت:  اولویت کاری این مدیریت و مجموعه شبکه ، ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت عموم مردم است.

 هادی جوانبخت با  اشاره به اینکه به یاری مسئولان  شهرستان برای فرهنگ‌سازی مناسب و آگاهی بخشی مردم در راستای بهبود نرخ رشد جمعیت نیازمندیم، افزود:  کاهش نرخ رشد جمعیت، نگرانی‌هایی را نسبت به آینده به وجود می‌آورد که جا دارد برای بهبود وضعیت کنونی نهایت تلاش صورت پذیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر