جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۵۶
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: مدیر کل انتقال خون استان بوشهر گفت: یکی از مشکلات اساسی مرکز انتقال خون دشتستان نبود دستگاه ژنراتور برق است که در صورت قطعی برق بویژه در تابستان خون اهدایی غیر قابل مصرف خواهد بود .

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، علیرضا باستین روز چهارشنبه در بازدید از مرکز انتقال خون دشتستان افزود: اهدای خون یکی ازکارهای خیرخواهانه است که علاوه بر رضایت خداوند صدقه جاریه و باقی صالحات محسوب می شود وب رای سلامت بدن نیز مفیداست.

وی بیان داشت : از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مراجعه کننده جهت اهدای خون در استان بوشهر داشتیم که از این شمار حدود هشت هزار و ۷۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند و نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل انتقال خون استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر  ۵۰۰ بیمارتالاسمی وجود دارد که هفتگی به خون نیاز دارند و در کنار آن بیماران تالاسمی ، هموفیلی و دیالیزی نیز گیرندگان دائمی خون هستند.

باستین افزود :دشتستان پتانسیل خوبی جهت اهدا خون دراستان دارد.

فرمانداردشتستان نیز در این بازدید گفت: شهرستان دشتستان رتبه اول استان بوشهر دراهدای خون مستر است که این نیز برگرفته از درایت عمیق و روحیه جهادی توام با ایثارگری مردم این شهرستان است که دراین عرصه هم با اهداخون پاکشان مثل تمام عرصه های دیگرخوش درخشیده اند.

احمد بنافی خاطر نشان کرد : مجموعه فرمانداری نیز باتمام ظرفیت ها و امکاناتی که دارد کمک خواهد کرد تا مجموع و تجهیزات لازم برای مرکز انتقال خون شهرستان را ارتقا دهد تا مرکزی در خور شان مردم شریف دشتستان داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر