دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۵۶۰
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: مدیرکل دفترمدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: همه پروژه‌های عمرانی اجرا شده در حوزه های مختلف در این استان باید پیوست کاهش خطر داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، کوروش دهقان روز پنجشنبه در جمع بخشداران، شهرداران و دهیاران دشتستان افزود: تدوین سند بحران استان بوشهر در دست پیگیری است زیرا در مدیریت بحران باید مدیریت یکپارچه پایه داشته باشیم.

وی افزود: باید برای کاهش خسارت ها و تلفات حوادث درآموزش، اطلاع رسانی، بیمه و  اجرای کارشناسی شده ساخت و ساز ها و پروژه ها مدیریت و دقت بیش از پیش صورت گیرد.

دهقان اضافه کرد: در حوزه آموزش و افزایش آگاهی مسئولان و مردم باید استفاده از رسانه های محلی و استانی و صدا و سیما برای پیشگیری و کاهش خطر مد نظر باشد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه در کشور ۵۳ مخاطره شناسایی شده است گسترش و تقویت مطالعات علمی و برنامه محور بودن در این مقوله بسیار مهم است.

وی گفت: پوشش بیمه ای در همه موضوع ها مهم است که بخش بزرگی از موارد مربوط به پیشگیری در بحران را شامل می شود.

دهقان اظهارداشت: دستگاه های اجرایی استان بوشهر و شهرستان دشتستان همه ملزم به اجرای قانون مدیریت بحران هستند و همه پروژه ها باید پیوست کاهش خطر، ترافیک و فرهنگی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر