يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۸۱۲
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در ۴۵ روز گذشته با رشد ۱۱۹ درصدی مزایده فروش کالا‌های اموال تملیکی در رتبه نخست کشوری قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رحیم بهادری اظهارداشت: برای مزایده‌های پیش رو برنامه‌های خوبی درشهرستان‌های استان بوشهر تدوین و تمام امکانات بسیج شده است تا در همان محل از طریق سامانه ستاد، کالا‌ها به فروش رسانده شوند.
 
وی افزود: همه کالا‌های ممنوعه، سریع فساد و تاریخ گذشته که در انبار‌های اموال تملیکی  شهرستان‌ها نگهداری می‌شد با دستور دادستان‌ها امحا شدند.
 
بهادری گفت: در مدت ۴۵ روز گذشته حدود ۵۰۰ تن کالا‌های سریع فساد، تاریخ گذشته که ازطرف بهداشت تائید نشده بودند  نظیر مواد نیروزا و قرص‌های روان گردان معدوم شدند که این آمار، رشد چندبرابری نسبت به قبل دارد.
 
وی در باره ماندگاری زیاد برخی کالا‌ها در انبار‌های گناوه بیان کرد: برخی از این کالا‌ها به دلیل اینکه رای پرونده آن‌ها قطعی نشده و یا متروکه هستند، ایراد اظهارنامه دارند و برخی نیز از نظر قانونی مجوز فروش ندارند.
 
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گفت: این مدیریت، انهدام کالا‌های تاریخ گذشته، سریع فساد و ممنوعه و قابل فروش از طریق سامانه ستاد را در شهرستان گناوه در دستور کار هفته جاری خود قرار داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر