يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از کیفی‌سازی خانه‌های بهداشتی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی در جمع سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان اظهار داشت: ما انتظار داریم بعد از تجهیز و رفع کمبودها در مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین خانه‌های بهداشت، کارهای کیفی بهتری انجام شود و در بهبود شاخص‌های بهداشتی و رسیدن به انتظارات شهرستان و استان پیشرفت‌هایی را داشته باشید.\n\nوی افزود: سرپرست باید ارتباط صمیمانه‌ای در کنار وظیفه سرپرستی خود با پرسنل داشته باشد و اصلاح رفتارهای سازمانی باید مد نظر گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۷
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از کیفی‌سازی خانه‌های بهداشتی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی در جمع سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان اظهار داشت: ما انتظار داریم بعد از تجهیز و رفع کمبودها در مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین خانه‌های بهداشت، کارهای کیفی بهتری انجام شود و در بهبود شاخص‌های بهداشتی و رسیدن به انتظارات شهرستان و استان پیشرفت‌هایی را داشته باشید.

\n\n

وی افزود: سرپرست باید ارتباط صمیمانه‌ای در کنار وظیفه سرپرستی خود با پرسنل داشته باشد و اصلاح رفتارهای سازمانی باید مد نظر گرفته شود.

\n\n

حاجیونی گفت: روی بحث پزشک خانواده تاکید دارم و انتظار داریم پزشکان علاوه بر ویزیت بیماران، فعالیت‌هایی در بخش‌های بهداشتی نیز باید داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از کیفی‌سازی خانه‌های بهداشتی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

حاجیونی یادآور شد: سرکشی به خانه‌های بهداشت و درمان شهرستان دشتستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا در این مسیر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

\n\n

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 100 خانه و مرکز بهداشتی و درمانی در دشتستان فعال است و برای افزایش کیفیت این اماکن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر