شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۶۴۳
چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در یکسال فعالیت دولت سیزدهم، ۴۴۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: از مجموع اعتبار سرمایه‌گذاری شده در این حوزه، بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال از سوی دولت ( از محل اعتبارات خدمات اجباری روستایی) و ۱۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است.

وی افزود: در این مدت در ۹ روستای استان بوشهر پروژه‌های احداث سایت همراه با تکنولوژی ۳ جی و ۴ جی اجرا شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این پروژه‌های روستایی را از مهمترین اقدامات یکسال اخیر دانست، و ادامه داد: این سایت‌های همراه با  اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

سملیان افزود: ارتقای سایت همراه ۱۱ روستای استان بوشهر از تکنولوژی ۲ جی به تکنولوژی ۳ جی از دیگر پروژه‌های است که در این بازه زمانی با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: این پروژه‌ها از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

سملیان ادامه داد: علاوه بر این، پروژه فیبرنوری به طول ۹۶ کیلومتر در سه روستای استان بوشهر و توسعه این شبکه به میزان ۲۰۰ کیلومتر در شهرهای بوشهر، عالیشهر  و دلوار انجام گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر