پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۶۷۵
چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: کلینیک پزشکی ورزشی المپیک با هدف حفظ سلامتی ورزشکاران و درمان ورزشکاران آسیب‌دیده در بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین افتتاح این مرکز پزشکی ورزشی گفت: آسیب دیدگی در ورزشکاران همیشه وجود دارد و رسالت حفظ سلامت و درمان ورزشکاران آسیب دیده بر عهده فدراسیون پزشکی ورزشی گذاشته شده تا در صورت مصدومیت ورزشکاران، آن‌ها را به مسیر قهرمانی برگرداند.
 
کمال صالح احمدی با اشاره به سفر دوم ریاست جمهور به استان گفت: یکی از پیشنهادات اداره کل ورزش و جوانان استان در این سفر ساخت مرکز پیشرفته پزشکی ورزشی در مرکز استان بوشهر برای تمامی ورزشکاران استان بود که به جد پیگیر اجرای آن هستیم.
 
وی از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان برای واگذاری زمین و یا ساختمان به بخش خصوصی با تسهیلات ویژه خبر داد تا کلینیک‌های پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی جهت استفاده جامعه ورزش استان توسعه یابند.
 
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر نیز گفت: با راه‌اندازی کلینیک پزشکی ورزشی المپیک در بوشهر امکانات فیزیوتراپی بهتری در اختیار ورزشکان استان قرار می‌گیرد.
 
به گفته دکتر قاسم برجویی فرد، در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۴۰ هزار ورزشکار در سطح استان بیمه شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این آمار رشد قابل توجهی پیدا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر