دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت:درآستانه ماه مبارک رمضان دو هزار جلد قرآن کریم در این استان توزیع می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی افزود: علاوه براین 400 جلد مفاتیح الجنان و 400 جلد نهج البلاغه نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان دراستان توزیع می شود.\n\nوی تصریح کرد:همچنین برای استقبال از ماه میهمانی خدا جشن قرآن و نمایشگاه قرآنی با حضور ناشران مطرح کشور، کلاس ها ، نشست های تخصصی و مسابقات قرآنی 10 روز قبل از ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است .
کد خبر: ۱۱۹۶۲
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت:درآستانه ماه مبارک رمضان دو هزار جلد قرآن کریم در این استان توزیع می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی افزود: علاوه براین 400 جلد مفاتیح الجنان و 400 جلد نهج البلاغه نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان دراستان توزیع می شود.

\n\n

وی تصریح کرد:همچنین برای استقبال از ماه میهمانی خدا جشن قرآن و نمایشگاه قرآنی با حضور ناشران مطرح کشور، کلاس ها ، نشست های تخصصی و مسابقات قرآنی 10 روز قبل از ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است .

\n\n

ماحوزی گفت: پارسال نیز در ماه مبارک رمضان دو هزار جلد قرآن، هزار جلد نهج البلاغه و مفاتیح الجنان در استان بوشهر توزیع شد.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: پارسال این اداره کل به فراخور نیاز حوزه های علمیه، مدارس، آموزشگاهها و کانونهای مساجد 40 تا 50 هزار جلد کتاب با رویکرد دینی و مذهبی در استان توزیع کرد.

\n\n

وی با اشاره به روستای قرآنی چارک در استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر به دلیل قابلیت ها و پتانسیلهایی که در حوزه قرآن دارد جزو چند استان برتر در این حوزه است.

\n\n

وی تصریح کرد: به همین دلیل شورای سیاستگذاری قرآنی و اتحادیه موسسات قرآنی در استان بوشهر تشکیل و از بودجه قرآنی استان بودجه ای به این اتحادیه تخصیص می یابد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، ماحوزی گفت: در شورای قرآنی کارهای پژوهشی و آسیب شناسی این حوزه انجام می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: 40 موسسه قرآنی استان بوشهر با فعالیت مستمر و پویایی که دارند ظرفیت مناسبی را برای ترویج فعالیت های قرآنی ایفا می کنند.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: 150 کانون فرهنگی نیز در مساجد استان بوشهر وجود دارد که تعداد زیادی از آنها فعال هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر