سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۶۷۳
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: خبرنگاران در تولیدات خبری خود میان انعکاس و اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده دستگاه‌ها و سازمان‌ها و پیگیری مطالبه‌های مردم تعادل ایجاد کنند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، عبدالله نجفی اعلام کرد: امروز فضای فعالیت‌های رسانه‌ای و انتظارات مردم دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است و همین امر سبب شده تا حفظ تعادل میان طرح مطالبات و اطلاع رسانی خدمات بسیار پیچیده و دشوار شود.

وی افزود: طرح مساله‌های اولویت‌دار و پیگیری مطالبه‌های بحق مردم یکی از وظایف اصلی اهالی رسانه است که در کنار انتشار خدمات دستگاه‌های مسئول باید با جدیت از سوی رسانه‌ها دنبال شود.

نجفی اضافه کرد: اهالی رسانه با نگاه ویژه به اهمیت موضوع امیدآفرینی در فضای جامعه، دستاوردهای فرزندان ایران اسلامی را منعکس و در فضای رسانه‌ای به آن ضریب می دهند که تقویت روحیه خودباوری و حرکت رو به جلوی نسل جوان را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: خبرنگاران استان بوشهر همیشه و در همه صحنه‌ها با از خودگذشتگی در مسیر خدمت به مردم گام برداشته‌اند و با تلاش مستمر بدنبال پیشرفت و تعالی در جامعه هستند که این از ایثار شایسته تکریم و تجلیل است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر یادآور شد: امسال تقارن عاشورای حسینی و بزرگداشت روز خبرنگار فرصتی برای اهالی رسانه ایجاد کرد تا با توجه بیشتر به عبرت‌های قیام عاشورا، امکان بهره‌گیری مطلوب درس‌های این قیام در زندگی‌شان بویژه در فعالیت‌های حرفه‌ای‌شان بیش از گذشته  فراهم شود.

نجفی اعلام کرد: برنامه بزرگداشت روز خبرنگار استان بوشهر، یکشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۹:۳۰ در حسینیه عاشقان ثارالله بندر بوشهر با حضور اهالی رسانه و مدیران استان و با مشارکت صدا و سیما، استانداری و سپاه امام صادق (ع) این استان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر