پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۴۴۲
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: هواشناسی بوشهر افزایش ابر و وقوع ناپایداری‌های جوی را برای دو روز آینده در نواحی شرقی و مرتفع استان پیش‌بینی کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد‌های جنوبی در سطح استان و روی دریا تا اواسط هفته جاری است، بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش باد، رطوبت و شرجی بالای هوا و در برخی از نقاط وقوع مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.
 
محمدرضا انصاری افزود: روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا اوایل شب با رشد ابر در برخی نقاط نواحی شرقی و مرتفع استان، احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی دور از انتظار نیست.
 
وی جهت وزش باد را متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ و در طول روز گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.
 
به گفته این کارشناس هواشناسی بوشهر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۵۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۳۱، مد دوم ساعت ۱۴:۱۲ و جزر دوم ساعت ۱۸:۲۶ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر