جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۰۴۰
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مشارکت‌های مردمی و همکاری بخش خصوصی در امر سرمایه‌گذاری در استان بوشهر افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح شنبه در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر اظهار داشت: دولت سیزدهم تلاش‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف داشته و شاهد موفقیت‌های خوبی هستیم که در استان بوشهر نیز برکات فراوانی داشته است.

وی با اشاره به تلاش دولت برای بهبود وضعیت معیشت و امور اقتصادی کارکنان و بازنشستگان تصریح کرد: سال آینده تحول مهمی در حل مشکلات اقتصادی ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر مجاهدت را از شروط دستیابی به موفقیت عنوان کرد و ادامه داد: برای موفقیت در امور نیازمند اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و همکاری در تحقق اهداف سازمانی و خدمات‌رسانی هستیم.

وی با تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان بوشهر افزایش یافته است.

محمدی زاده اعتبارات عمرانی سالانه استان بوشهر را هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای ساخت آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۷۰ هزار مترمکعب، سازمان انرژی اتمی حداقل هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی با اشاره به عزم جدی برای حمایت از سرمایه گذاران در استان بوشهر تاکید کرد: راه‌اندازی یک واحد صنعتی با ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نشان از اهمیت مشارکت بخش خصوصی در این عرصه است.

استاندار بوشهر افزایش مشارکت‌های مردمی و همکاری بخش خصوصی در امر سرمایه‌گذاری را مهمترین راهکار عبور از بحران اقتصادی عنوان کرد و افزود: در هفته دولت ساخت مجتمع‌های پتروشیمی با ۹.۵ میلیارد دلار در منطقه پارس جنوبی آغاز می‌شود این رقم بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر