شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۱۶۲
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، سه پروژه ورزشی در تنگستان افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر ظهر یکشنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

کمال صالح احمدی با اشاره به اجرای پروژه‌های متنوع ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: امروز تعدادی از این پروژه‌ها در شهرستان تنگستان افتتاح یا آغاز شد.

به مناسبت هفته دولت مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری از سکوی تماشاگران و رختکن استادیوم شهید عامرنژاد روستای بندر عامری با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، رئیس دفتر فنی اداره‌کل، فرماندار تنگستان، بخشدار دلوار، رئیس اداره ورزش و جوانان تنگستان، شهردار و شورای اسلامی شهر دلوار و تنی چند از مسئولان این بخش برگزار شد.

سکوی تماشاگران و رختکن و ساختمان اداری استادیوم شهید عامرنژاد روستای بندرعامری در شهرستان تنگستان با زیربنای حدود ۳۶۰ مترمربع با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و اعتبارات وزارت نفت احداث گردیده و به بهره‌برداری رسید.

همچنین آئین آغاز عملیات اجرایی چمن مصنوعی شهر دلوار با مساحت حدود هشت هزار و ۳۰ مترمربع با حضور مسئولان برگزار شد.

چمن مصنوعی شهر دلوار با مبلغ پیمان ۵۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و اعتبارات وزارت نفت با نظارت اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر دلوار احداث خواهد شد.

همچنین آئین آغاز عملیات اجرایی چمن مصنوعی روستای ملگپ در شهرستان تنگستان با حضور مسئولان برگزار شد.

اجرای این چمن مصنوعی روستای ملگپ و شیب بندی زیر چمن به مساحت حدود هشت هزار و ۳۰ مترمربع با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و اعتبارات وزارت نفت انجام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر