شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۹۸۵
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان بوشهر گفت: ارائه خدمات درمانی و رفاهی به سالمندان در بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی عابدی عصر سه‌شنبه در نشست شورای ساماندهی سالمندان شهرستان بوشهر با تاکید بر تکریم سالمندان و لزوم ارائه خدمات مطلوب رفاهی، درمانی و فرهنگی برای این قشر از جامعه خواستار هم افزایی و تعامل فی ما بین دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان بوشهر شد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن روز جهانی و هفته سالمندان از شهرداری‌ها انتظار می‌رود تا با استفاده از تابلوها و پرتال‌هایی که در سطح شهر وجود دارد نسبت به جایگاه و منزلت سالمندان برنامه‌های فرهنگی گسترده ای را جهت عموم مردم در سطح شهرستان اختصاص دهند.

معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان بوشهر بیان کرد: آمادگی داریم هرنوع همکاری در این زمینه با مجموعه بهزیستی و دیگر دستگاه‌های متولی امر داشته باشیم.

وی بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و سرمایه‌های اجتماعی در این زمینه تاکید کرد و از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به معرفی سالمندان موفق به فرمانداری و دبیرخانه شورای سالمندان شهرستان بوشهر برای بانک اطلاعاتی این عزیزان همکاری لازم برای تجلیل از این عزیزان در همایشی که برگزار خواهد شد اهتمام ورزند.

مدیر بنیاد فرزانگان جهان دیده استان بوشهر نیز گفت: برنامه‌های بزرگداشت و تکریم سالمندان طبق دستورالعمل دبیرخانه شورای سالمندان کشور و با هماهنگی و همکاری اداره کل بهزیستی استان و مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر به مدت یک هفته از ششم تا ۱۲ مهرماه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای سالمندان استان و هر شهرستان و همچنین با مشارکت کانون‌های بازنشستگی کشوری لشکری و تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌های بازنشستگی در شهرستان بوشهر و نه شهرستان دیگر استان برگزار خواهد شد.

غلامحسین کروبی اظهار امیدواری کرد: گردهمایی بزرگ «شهروندان ارشد» شامل بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی و پیشکسوتان و سالمندان از اقشار و اصناف مختلف در تالار بزرگ لیان بوشهر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و همکاری سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های بازنشستگی برای تکریم و تجلیل از شهروندان ارشد در روز ۱۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

در پایان، اعضای حاضر در جلسه گزارش مختصری از اقدامات به عمل آمده در خصوص سالمندان و بازنشستگان ادارات متبوع خود را ارائه نموده و راهکارها و برنامه‌های مناسب برای سالمندان را مطرح کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر