پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهرگفت: حفظ سرمایه اجتماعی همیشه مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو در جمع مسوولان شهرستان دیر افزود: همه ما با تکیه به مردم به اینجا رسیدیم وحفظ این سرمایه اجتماعی باید برای ما بسیار ارزشمند باشد.\n\nوی در ارتباط با شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: برآورد دقیق علمی در سراسر کشور در ارتباط باسرمایه اجتماعی انجام گرفته است ونتایج بسیارمهمی داشته که نشان داده سرمایه اجتماعی اعتماد مردم ومسوولان ، مردم باهمدیگر و مشارکت مردم درامورلحاظ می شود.
کد خبر: ۱۲۲۱۸
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهرگفت: حفظ سرمایه اجتماعی همیشه مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو در جمع مسوولان شهرستان دیر افزود: همه ما با تکیه به مردم به اینجا رسیدیم وحفظ این سرمایه اجتماعی باید برای ما بسیار ارزشمند باشد.

\n\n

وی در ارتباط با شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: برآورد دقیق علمی در سراسر کشور در ارتباط باسرمایه اجتماعی انجام گرفته است ونتایج بسیارمهمی داشته که نشان داده سرمایه اجتماعی اعتماد مردم ومسوولان ، مردم باهمدیگر و مشارکت مردم درامورلحاظ می شود.

\n\n

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر اظهارداشت: اعتمادعمومی مردم ومسوولان باید پررنگ ترشود و شعار سال رهبری در راستای احیای سرمایه اجتماعی واعتمادعمومی مردم ومسوولان است.

\n\n

رزمجو افزود: باید احساس تکلیف کنیم و درانتخابات حضوری فعال داشته باشیم ودولت تدبیر و امید قدمی برداشته تاکارها اجتماع محورشود که هرکاری به مردم واگذارشده نتیجه بخش بوده وراه آن حضورمردم درشکل گیری سازمان های مردم نهاددرتمام زمینه هامی باشد.

\n\n

وی در ادامه بیان داشت: کمیته صیانت در دو مقوله عفاف و حجاب و حقوق شهروندی کارمی کند و برای این کار نیاز به همکاری همه دستگاههای اجرایی می باشد.

\n\n

وی گفت: ماهواره فساد آور و ویرانگراست اما برخورد فیزیکی کارساز نبوده است و برای مقابله با تهاجم فرهنگی ازمدارس شروع شود و نقش معلمان وآموزش و پرورش و خانواده تاثیرگذار می باشد. 

\n\n

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر هم گفت: آگاهی زنان از حقوق اولیه خود در جامعه برای توسعه و برنامه ریزی اساسی است.

\n\n

فاطمه دهقانی مهم ترین رکن سرمایه اجتماعی را خانواده دانست و افزود: خانواده مهم ترین رکن سرمایه اجتماعی است که بین اعضای یک خانواده مناسبات سالمی صورت می گیرد و می توانند وارد اجتماع شوند و به نیازهای خود پاسخ دهند.

\n\n

وی گفت: گلایه بانوان از عدم بکارگیری آنان در پست هاست که مدیران تلاش کنند تا حضور بانوان در پست مدیریت فراهم شود. 

\n\n

رییس دادگستری دیر نیز گفت: تعامل ادارات با دادگستری در رابطه با پرونده های قضایی مانع از آسیب پذیری و رسیدگی به موقع به پرونده ها خواهدشد.

\n\n

سعید باغبانی افزود: متاسفانه جلسات خوبی با برخی ادارات گرفته شده که به دلایلی این جلسات استمرار پیدا نکرده است.

\n\n

وی در رابطه با پدیده زمین خواری در شهرستان گفت: البته به کلمه زمین خواری اعتقادی ندارم و در شهرستان هم وجود ندارد و می توان با همکاری سایرین با این کار برخورد کرد.

\n\n

رییس دادگستری دیر اظهارداشت: ثبت اراضی به دلیل عدم ساماندهی در شهرستان مشکل ساز شده و بیشتر وقت رسیدگی را به خود اختصاص داده است.

\n\n

وی ادامه داد: اگر جایی رسیدیم که در پرونده ها حق مردم است باید این حق به مردم بدهیم تا زمینه درگیری و اختلاف پیش نیاید و مردم اسیر دادگستری نشوند و مردم با چالش روبرنشوند و به دادگستری مراجعه نکنند.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر