يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دلشب خبر داد:
فکرشهر: با هدف توانمندسازی جوامع محلی در حفاظت از محیط زیست یک دوره آموزشی "پلنگ در برابر انسان " در روستای تنگ فاریاب بخش ارم از توابع شهرستان دشتستان در استان بوشهر در هفته محیط زیست برگزار شد...
کد خبر: ۱۲۲۹۱
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: با هدف توانمندسازی جوامع محلی در حفاظت از محیط زیست یک دوره آموزشی "پلنگ در برابر انسان " در روستای تنگ فاریاب بخش ارم از توابع شهرستان دشتستان در استان بوشهر در هفته محیط زیست برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، اولین کارگاه آموزشی توانمند سازی جوامع محلی با عنوان "پلنگ در برابر انسان" در روستای تنگ فاریاب از توابع شهرستان دشتستان در استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن بیان این خبر عنوان داشت : متعاقب بازدیدی که هفته قبل از این منطقه صورت گرفت نیاز به توانمند سازی جوامع محلی در حفاظت از طبیعت احساس گردید و با توجه به بستر مناسب و علاقه مردم در این منطقه نسبت به حفاظت از گونه های حیات وحش، هفته محیط زیست را بهترین زمان جهت شروع این حرکت انتخاب نمودیم.

\n\n

حسین دلشب با اشاره به لزوم حمایت جوامع محلی از محیط زیست گفت : امیدواریم به زودی برنامه ها و کارگاه های بیشتر و گسترده تری با موضوع تنوع زیستی و توانمند سازی جوامع محلی در حفاظت و بهره برداری پایدار از محیط زیست پیرامون این عزیزان برگزار نماییم و مردم این منطقه و طبیعت به پایداری دوسویه ای برسند.

\n\n

دوره فوق با تدریس خانم مهندس موسوی کارشناس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان و در روستای تنگ فاریاب برگزار شد.

\n\n

روستای تنگ فاریاب از توابع بخش ارم شهرستان دشتستان می باشد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر