سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از جذب نیروی جدید برای آموزش و پرورش در مناطق محروم کشور خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید محمد بطحایی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان عسلویه اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی در مناطق محروم و دوردست مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.\n\nوی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت امری بسیار مهم و ارزشمند است و در این راستا تمام توانمندی و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.
کد خبر: ۱۲۳۵۶
سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از جذب نیروی جدید برای آموزش و پرورش در مناطق محروم کشور خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید محمد بطحایی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان عسلویه اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی در مناطق محروم و دوردست مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت امری بسیار مهم و ارزشمند است و در این راستا تمام توانمندی و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نیاز آموزش و پرورش عسلویه به نیروی انسانی جدید خاطرنشان کرد: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان، با برنامه‌ریزی صورت گرفته سهیمه‌ای ویژه برای عسلویه لحاظ می‌شود.

\n\n

بطحایی از جذب نیرو برای آموزش و پرورش مناطق محروم خبر داد و تصریح کرد: برای مناطق محروم و شهرستان‌هایی که کمبود نیرو دارند در پی جذب نیرو هستیم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

\n\n

وی بیان کرد: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شهرستان عسلویه و داوطلبان بومی شهرستان، سهمیه‌ای ویژه اختصاص یافته است.

\n\n

به نوشته ی فارس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به وضعیت نیروی انسانی عسلویه در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات نیروی انسانی در عسلویه در دانشگاه فرهنگیان نیز با شرط معدل و تراز علمی، برای دانش‌آموزان بومی عسلویه سهمیه‌ای خاص، لحاظ می‌شود.

\n\n

بطحایی یادآور شد: رسیدگی به مشکلات آموزشی در عسلویه باید در دستور کار قرار گیرد و وزارت آموزش و پرورش تلاش زیادی برای بهبود وضعیت و رضایتمندی فرهنگیان و دانش‌آموزان انجام می‌دهد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر