چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۰۲۲
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: نماینده‌ی مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس با بیان اینکه اگر فضای مجازی را ضابطه‌مند نکنیم آثار زیان‌باری خواهد‌داشت، گفت: برای مثال کشور ترکیه اخیراً قانون مجازات حبس تا سه سال را برای برخورد با دروغ پراکنی در فضای مجازی تصویب کرده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، حسین بامیری گفت: دشمن با سناریوهای مختلف به انقلاب حمله کرده و با ناامیدی از آن‌ها به سراغ فضای مجازی آمده است.

نماینده‌ی مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس با اشاره به تصویت قانون اخیر مقابله با دروغگویی در ترکیه اظهار داشت: همه‌ی دنیا برای مدیریت فضای مجازی سازوکاری دارند، مشکل رهاشدگی عجیب در فضای مجازی مال امروز و دیروز نیست و دولت و مجلس گذشته این بحث را جدی نگرفتند.

وی با بیان اینکه طرح صیانت در کمیسیون مجدداً قرار است بررسی شود، تشریح کرد: فضای مجازی معایب و مزایایی دارد و اگر آن‌ را قانونمند نکنیم خطرات آن متوجه نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها خواهد بود و اگر فرمایشات رهبر انقلاب را دراین باره مورد توجه قرار می‌دادیم کار به اینجا نمی‌کشید.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: مجلس با درنظر گرفتن فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی باید به این مسئله ورود آگاهانه کند و اگر مجلس، دولت و قوه‌ی قضائیه ورود نکنند عارضه پیش خواهد آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر