شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
فکرشهر: «جی وای لی» وارث شرکت سامسونگ روز سه شنبه به خاطر اینکه بیمارستان وابسته به این شرکت نتوانست مانع از شیوع بیماری مرس به بیرون شود، از شهروندان کره جنوبی عذرخواهی کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا از خبرگزاری رویترز، «لی» تاکید کرد که شرکت سامسونگ هرکار که از دستش برآید برای پیشگیری از شیوع این بیماری خواهد کرد.\n\n\n\nمرکز بهداشتی سامسونگ در منطقه ثروتمندنشین «گنگ من» در سئول واقع است.\n\nپدر «جی وای» به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است.
کد خبر: ۱۲۵۵۲
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: «جی وای لی» وارث شرکت سامسونگ روز سه شنبه به خاطر اینکه بیمارستان وابسته به این شرکت نتوانست مانع از شیوع بیماری مرس به بیرون شود، از شهروندان کره جنوبی عذرخواهی کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا از خبرگزاری رویترز، «لی» تاکید کرد که شرکت سامسونگ هرکار که از دستش برآید برای پیشگیری از شیوع این بیماری خواهد کرد.

\n\n

\n\n

مرکز بهداشتی سامسونگ در منطقه ثروتمندنشین «گنگ من» در سئول واقع است.

\n\n

پدر «جی وای» به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است.

\n\n

وارث سامسونگ امروز به نیابت از این شرکت گفت: مرکز بهداشتی سامسونگ نتوانست از شیوع مِرس جلوگیری کند و رنج و نگرانی فراوانی برای افکار عمومی آفرید. من سرم را برای پوزش خم می کنم.

\n\n

وی افزود: ما نتوانستیم انتظارات افکار عمومی را برآورده کنیم.

\n\n

مرکز بهداشتی سامسونگ متهم است که در تشخیص بیماری مرس در مرکز اورژانس خود، بیش از دو روز تاخیر داشته است و در این مدت، افراد یادشده با بیش از 900 نفر، از جمله کارکنان بیمارستان، تماس داشته اند.

\n\n

تاکنون 27 نفر بر اثر ابتلا به بیماری مرس در کره جنوبی جان سپرده اند.

\n\n

«مرس» (MERS) که در انگلیسی، کوته نوشت «ویروس سندروم تنفسی خاورمیانه» است، نوع جدید از ویروس «بتاکوروناویروس» شمرده می شود که به دلیل شیوع اولیه آن در کشورهای عربستان سعودی، امارات، قطر، کویت و مصر نام خاورمیانه را به یدک می کشد.

\n\n

گفته می شود، شیوع مرس در کره جنوبی، ناشی از حضور یک شهروند سعودی مبتلا به این بیماری در این کشور بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر